Monday, August 10, 2009

Saya Semakin Pulih..Yataaa

Ya trima kasih tajuk d ats itu...ya banar...saya sd semakin pulih...tp sedikit rs sakit d tengkuk akibat urutan bapak d kala saya demam...terima kasih bapakku....haizz penat btul guna perkataan saya ne ba....ok ada aku mo cita sedikit....masa aku demam iaitu pd hari khamis...p la sbuah klinik d fajar ne...mmg klinik aku dr kecik ne....ok temujanji dgn doktor tersebut adlh jam 730 pm....maka aku pun dtg sharp 725....masa tu aku tgok jam d klinik tu...pastu p la mendaftar aku dpt org yg ke-5...yes dlm haatiku sket jak org ne....aku pun tggula...dlm ketika aku tggu tu aku mrasa takut yala kiri kanan ku batuk...perghhhh sd la aku dtg ne demam jak teda batuk sm selesma...pa lagi aku berdiri p dekat pintu spya tidak terjangkit ole mereka ini....

time aku berdiri sblah pintu tu pembantu d kaunter tu pggl...dia selamba la bertanya "ko demam ka?"....dlm hatiku ckp perghhh dia ne x nmpk ka aku bersweater sd la bepeluh2 dlm Akon(
bukan pacik akon ya)....aku pun selamba la jgk ckp "ya demam"....dia ckp lg "ada batuk?"...aku ckp "teda"...pastu di tanya nya lg "selesma"???....aku pun ckp la "teda...pastu dia suru aku pki mask...perghhhhhh.....suma 1 klinik pndg serong sm aku...aku ckp teda pa.....safety first.....trus aku bepikir napa la yg batuk sm selesma ni x bg....kn lg bgus suma selamat....zzzzzz....x pala aku ckp trus aku menyambung keja ku berdiri d sblh pintu....x yg dak besh nya jgk ne.....lambat gilak dia pnya service..perghhhhh.....830 br aku masuk dowh....cb...tp x pa....yg besh nya jgk doktor nya sgt teliti...patutla lama......tp aku suka la pki mask ne...mcm watak dlm gi joe....pergghhhh dak lama fesyen ne...hahaha

No comments:

Post a Comment