Saturday, March 28, 2009

Yeahhh...

Selamat Pagi Ahad...perghhh br la mo mengapdet blogku hahha....perghhh alhamdulilah selesai sd exam Mtest ku kemarin...hahaha...skg tinggal menunggu result nya jak...bg ku tidak la jugak susah exam tu berbanding buku dan e-book yg ku beli...lg payah gilak...hahahaha.....first paper aku dapat paper analitikal alhamdulilah pagi2 otak masih fresh lagi ble la jugak mengenerate soalan2 yg d bagi...hahaha....paper 2nd aku dapat bi...perghhh aku siap awal pok ni paper x tau knpa...hahaha....lu pikir la sendiri....ya paper ke-3 aku pnya pebret kuantitatif ala2 mate gitu...hahaha.....nebes jugak aku tngok soalanya tp alhamdulilah ble d buat...pastu paper ke-4 insak na ni lagi pebret...aku membuatnya seolah-olah aku la cikgu yg paling baek d muka bumi ni hahaha....paper yg ke-5...perghhh verbal...soalan2 bm jak tp ada 1 soalan aku ketawa... tali-temali....so apalah jawapanya...lalu aku menjawab jari-jemari la hahaha.......

so skg tugasku ialah untuk menghabiskan apa yg aku mulakan....hahaha....

p/s:uii cinoi tgk fast furios kita mggu dpn aku p lg kk.....kk menjerit

2 comments:

  1. akhirnya po ko update juga...terharunya aku baca entry ni...ntah bila lagi dapt baca entry baru kan hehehhe...rajun2 la update blog lagi!!!!!

    ReplyDelete