Friday, February 13, 2009

Aku Ingin Mencoba


1...2....3 dicoba dicoba....Assalamualaikun dan salam sejahtera(sambil mengesel2 kan tapak tangan dan kaki agak terkangkang distu)...ooppss agak offside disana...perghhhh sebenarnya aku nie teda idea mo menulis agak buntu sedikit di sni....cuma tuan rumah disini agak teruja apabila melihat rakan karib lelakinya berjaya membuat blog seperti rakan pompuan blogger2 yg len...ahakz....

Ya Incik paik trus kn usaha murni anda tu...aku HARAP ko ni paik.....

Ya tidak lupa jugak aku ucapkan kepada AMRI SAREYA, RODDNY MARTINEZ dan juga MUNIRAH ASRA RAJIBI dengan ucapan selamat menyambut hari jadi yang ke-24....yang pastinya c rodeng dan munira 24 la...aku x tau plak ko amri yg keberapa....ahahahah...sori pacik ambing....

Ini ucapan untuk kamu suma
Amri@pacik ambing:
...:::Semuga panjang umur d murahkan rezeki bsuk jan ko sambut valentine HARAM boss::...
Rodeng@dengso:
...:::Deng belajar bersungguh2 sem nti ni:::...
Munie:
...:::Ko sd jadik photographer ka????:::...

pesanan penaja ini ditaja khas ole pacik parvis kingfisher pastinya pilihan yang lebih bijak...





2 comments:

  1. yeah po........
    first person
    first comment
    hahaha......
    aku memang lama ingin berblog ni.
    pasal aku mau show true colours of me yg selama ini terpendam...hahahaha


    sambil mengesel2 kan tapak tangan dan kaki agak terkangkang distu - hak milik alminraz aras...kedapatan.!!!

    ReplyDelete
  2. hahahha
    bgs2
    suma org suda berblog

    ReplyDelete